Annyeong ! Welcome to my Exo world !! ^0^

Minhyuk the Squirrel;


+facebook

+twitter

+fanfiction

+tumblr


ENTRY ABOUT LINKIES BIAS STUFF +FOLLOW Home option4

Exotics Say's

Annyeonghaseyo.Welcome to my EXO land ❤

Owner

This is me ^^ SPM candidate 2013. Pray for me alright ? Love much ^^
Ma Buddyzz ❤

Me ❤ my friends so muchhh.
Credits

Template :Arina Azman
Basecodes :Ino Arrien Wana
The Owner : Ain Farhana
me , you and us
hai sayang :)
lame ain tak update blog kan ? sibukkla sayang <3
emm , arie nie cerita pasal seseorang yang pernah mengambil berat about me , aku tak tahu la hdup aku memang asyik kene game ke? game game game ? setiap kali aku gembira ade je nak berlaku ... now , aku masih mencari cinta yang betul betul aku perlukan , mungkin alam perkahwinan , lagi baguihhh , noww bile cite pasal someone kat kengkawan , diorang ckap dye mmg suke buat orang macam tuh , then tinggalkan , silap aku takknak dengarrr , padan lah muke dengan aku kan ? hahahh , sekarang niey aku naik streesss, lebih baguihh aku study , now aku kene kurung kat umah , taley kuar , duk umah ,, adela kuar jugokk , heheheh , keras kepala , nasib baik mama sporting ... hehehehe ,now about kenkawan ...  aku riindu time lapak mcam dulu , hang out kat mcd then lepak karokk , time tuh kengkawan takde gado gado , paling best time ade eventt , now , tah tatau , maybe da berpecahh , aku sayang kawan kawan luar thenn kawan kawan luarr , semua aku sayang senang cerite , aku rindu gambar nie :'(
time niey beday megat , happening gile eventt nie , takde gado gado , yang paling aku suke time event party beday aku dgan frogie , first dapat smbut ngan kenkawan ramai cam nie , seronokkk .... now aku seronok jugak bile sambut beday dgan kengkawan sekolahh ,, bestt jugakk , happeninggg giloooo :)  


 hahahaah , time niey main baling tepung kat padang depan umah , nie kawan kawan dari kechikk , means dah berbelas tahun kite berkawan , sorry time ni aku sakai , lepas main tepungg ,kene pahammm :) hahaha , ow picture me with my bestfriend , lovellllyyy friendd ,








banyak kenangan time nie ,,btw aku sayang kat korang :) just that right now , bubye baby :) see again :'(











Written by Me at 20:44 0 Melody{s}

?