Annyeong ! Welcome to my Exo world !! ^0^

Minhyuk the Squirrel;


+facebook

+twitter

+fanfiction

+tumblr


ENTRY ABOUT LINKIES BIAS STUFF +FOLLOW Home option4

Exotics Say's

Annyeonghaseyo.Welcome to my EXO land ❤

Owner

This is me ^^ SPM candidate 2013. Pray for me alright ? Love much ^^
Ma Buddyzz ❤

Me ❤ my friends so muchhh.
Credits

Template :Arina Azman
Basecodes :Ino Arrien Wana
The Owner : Ain Farhana
emm emm , hai :')
hari ni , hang kejap , seronok ade , gelak tawa ade , sedihh ade , sebak ade , emmm :(
kenape mesti dia datang balik ? emm jujur sebenarnye aku suke tgok kau tadi , kau kacak sangat , berkemeja biru , rambut pacak , kau panggil aku , aku saje buat buat tak dengar , then kawan kawan kau panggil aku , aku masih jage hati diorang , aku tgok diorang , tapi dalam mase yang sama , kenapa aku masih pandang kau ? sedangkan kau dah buat aku sakitt hati , menangis , kecik hati semua ade ... kau panggil aku , dekatt sangat dekat aku , then kau tanye aku simpan lagi tak bunge yang kau buat untuk aku ? why ? kenape mesti tanye ? of course la aku simpan , kenape aku nak buang ? tipulah kalau aku cakap aku dah lupakan kau , tipulah kalau kau cakap aku tak sayang sikitt kat kau , aku masihh ingat waktu malam kite jumpe kat mcd , kite berdua jeee , then kau anta text ade bunge untuk aku , of course aku ingat semua tuhhh , tapi kenape kau biarkan aku ? seolah olah kau "game" aku ? text kau panggil aku "sayang" masihh aku simpan , dari awal , tadi ,aku mula melting balikk kat kau , tapi aku mesti kawal perasaan aku , aku takutt kau akan ulang lagi ape yang kau buat , sori lah kalo tadi aku tak layan kau , aku takot , takot aku jatuh hati kat kau lagi , mungkin aku akan mencuba menyayangi kau sebagai seorang kawan :')











Written by Me at 04:02 0 Melody{s}

? ?