Annyeong ! Welcome to my Exo world !! ^0^

Minhyuk the Squirrel;


+facebook

+twitter

+fanfiction

+tumblr


ENTRY ABOUT LINKIES BIAS STUFF +FOLLOW Home option4

Exotics Say's

Annyeonghaseyo.Welcome to my EXO land ❤

Owner

This is me ^^ SPM candidate 2013. Pray for me alright ? Love much ^^
Ma Buddyzz ❤

Me ❤ my friends so muchhh.
Credits

Template :Arina Azman
Basecodes :Ino Arrien Wana
The Owner : Ain Farhana
kisah hati :')
hai , harini aku baru lepas keluo date denggan someone , okay , petang tadi lepak mekdii dengan kawan kawan , then pergi taman skodeng , waktu tuh dia mainkan gitar untuk aku , hahah agak tersentuh sedikit :') , then tetibe duduk menghadap muka , ya allah dupdap nye jantung aku , allah je yang tahu , aku pun buat buat main telefon yang dah abis battery tuh , hahha then tundukk bawahh , lepastuhh bolehh pulak dia suapkan choclate dekat mulut aku , ya allah , aku nak pengsann dahhh , aku nak jea cakap taknakk sebab muka aku dah naik malu dah woiii , then dia suapkann lagi , adoiii nak jatuh jantng aku ni , okay then dekat taman skodeng tuh dia ajak naik atas tangga tuh , aku dengan dia jea kay , berdua , ohmyyyy , then nak turun tuh dia pegang tangan aku , ya allah ya rabbi , okay entah kenape aku tarik tangan aku cepat cepat , mungkin aku tak ready lagi maybe :') sorry , turun bawah tuh duduk menghadap muka lagi , ya allah dah kenapa ni ? adoiiii aku pun buat buat tengok budak budak main buaian , aku ada perasan dia tenung meka aku , tu yang buat aku takutt tuh , adoiii nak jatuhh jantung aku ni ya allah , then waktu naik kete , dia bukakkan pintu untuk aku, agak terapatt sedikitt antara dia dengan aku kay , then kawan dye gelakk gelakkk , hahahha waktu ni lawakk pun ade , hahah "pintu belah aku ni pun susah nak bukak wehh " hahahah kawan dia saja jea , hahaha waktu nak anta aku balik tuh , dia anta depan umahh then tunggu sampai aku masukk dalam , firstly aku ingat tak jadi nak keluo . tetiba dapat text " jum date " , tak ke terkejutnye aku ? hahaha aku pun okey jelahh , hahah now aku masih tak pasti aku siapa pada dia , dia siapa bagi aku , dalam masa yang sam aku kesiannn dekat NAS , hahahaha dia cakap "takpe , go on , pergi jelahh " aku rasa bersalah gilaaaa , kesian dia aku bagi harapan , aku takda niat langsung :'( sumpahhh , dan aku rasa kau sesuai untuk orang lain , tapi cara kau care dekat aku , then says love to me , memang susahh lahh kan ? btw baru abis skype dengan dia tadii , adoiiii nak jea aku sepakk muka dia , ensemm woahhh >< melting kay , hahaha okeylahh bye nak tidoo


ILOVEYOU :)

Written by Me at 08:12 0 Melody{s}

? ?