Annyeong ! Welcome to my Exo world !! ^0^

Minhyuk the Squirrel;


+facebook

+twitter

+fanfiction

+tumblr


ENTRY ABOUT LINKIES BIAS STUFF +FOLLOW Home option4

Exotics Say's

Annyeonghaseyo.Welcome to my EXO land ❤

Owner

This is me ^^ SPM candidate 2013. Pray for me alright ? Love much ^^
Ma Buddyzz ❤

Me ❤ my friends so muchhh.
Credits

Template :Arina Azman
Basecodes :Ino Arrien Wana
The Owner : Ain Farhana
One less lonely Girl ^^

Hai Assalamualaikum ^^ jam menunjukkan pukul 6.30 pagi , hee Salam Ramdhan untuk korang :* atetete Hee nak tahu tak semalam kan pegi bazaar , then Dia text last minit tanye free tak , aku pun jawablah aku free ^^ atetete haha then dia kate jap lagi dia datang amik , aku pun menggelabah lahh , menggeletar satu badan sebab dia kate adik dia ajak aku pegi bazaar , adik dia baik and manja dengan aku , atototot comel je adik dia , hahaha then dalam pukul 5.45 macam tuh dia datang amek , aku dah menggeletar kunci umah nak masuk kete , moment yang aku paling malu sangat sangat bile aku bukak pintu depan nak duduk , ade kakak dia , ehh siakklahh malu betoi muka aku ni , aku takut akak dia cakap ape pulak , kate aku ni takada adab , alahaii , emm tapi aku betul betul tak nampak akak dia , then barulah pukul 6 amik adik dia kat sekolah , atetetet , then adik dia nampak aku dalam kete , terus senyum semacam , alahai muka aku ni dah malu sangatdalam kete tuh woah xD ha ha ha , dengan Dia pulak bawak kete toleh belakang tengok aku , adik dia terus je pandang pandang aku then sesenyum , alahaiiiii , akak dia pulak muka siyess woahh , takut ai , hahaha tapi akak dia baik , tengok cara dia pun aku tahu dia selalu jaga adik adik dia , alahaiii then kiteorang berempat pegi bazaar ramadhan kat pekan , waktu tuh parking takada , then waktu tuhla aku , akak dia and adik dia turun dulu , Dia ? cari parking , alahai ketaqq lutuq bohh , hahaha start tuhla adik dia rapat dengan aku , siap pegang tangan aku lagi , alahaiiiii , aku sembang dgan adik dia je , dengan akak dia aku takut , hahahaha then da sampai bazaar tuh akak dia tanya aku nak beli ape , haha sebenarnye aku lupe bawak duit xD HAHAHA bagus betoi hahah then aku jawab "takpe ain dah beli dah tadi " then akak dia senyum dekat aku , sepanjang kat bazaar tuh , adik dia berkepit dengan ai , atotot ai ni dahla takde adik , hahaha then barulah Dia sampai kat bazaar tuh , then dia pandang aku , alahai memang aku tunduk bawah ler citenye , hahahahahah then nak balik tuh , akak dia cakap suruh hantar diaa dulu , sebab nanti Dia nak keluar berbuka dengan kawan dia , so aku pun kat belakang diam jelaa , dengan terkejutnye sampai rumah dia , kakak dia suruh masuk umah dulu , alahaiiii muka aku ni rasa nak sagat kat dinding je , merahj betoiii xD hahahah then aku pun masuklah umah dia , duduk kat ruang tamu , adik dia layan aku so sweet adik dia ^^ then agaknye ade orang call aku , aku tak perasan Dia pegi mandi , hahaha then bila Dia dah abeh mandi tuh , aku ternampak dia pakai tuala je ,Ohmakkk dahlaa adik dengan kakak dia kat dapur tinggal aku sorang kat depan , makayah dia takada kat umah ,  aku pun apa lagi "arhhhhhhhhhh *tutup mata " hahahahaha then Dia pun lari masuk bilik dia cepat cepat , hahahahha time ni memang lawakkk , hahahhhatehn dia dah siap tuh , nak hantar aku balik pulakkk , adik dia salam aku , atototot adik dia baiknye dengan aku , alahaiiiii , then Dia anta aku balik , sebelum tuh amik kawan dia dulu , 2 orang agaknye nak berbuka kot , so amik kawan dia yang first tuh , then dalam kete kawan dia cakap dgn telefon then aku dgar dia cakap " Ni ha , aku dengan ***** ni dgan kawan dia perempuan " then Dia cakap "awek aku , hahahah " aku just senyum je pandang tingkap tepi dahlaa duduk depan , hahahah then dia cakap lagi " insyaallah bakal awek kalau takda halangan :) " atetettetet aku pun senyum jelaa , hahahahahhah then amik kawan dia lg sorang perempuan , lawaaa :) , then dia kenalkan dgan aku , then lepastuh otw nak hantar aku balik ni , dia pasang lagu "One Less Lonely Girl " alahaiii lagu fav aku tuh , hahaha aku pun diam jelaa , ade lah nyanyi ikit , hahaha then Dia ade nyanyi lagu ni dalam kete , atetete kawan perempuan dia pun nyanyi lagu ni , hahahaha bile dia nyanyi tuh , aku senyummm je , alahaiii lagu fav aku nihhh , hahahahhahaha then tah macam mana tah Dia ni acah acah nak cucuk lori depan tuh , aku pun dgan kwn perempuan dia jeritt lahhh , lagi sikit nak kene lori tuh , haishhhhhh , then aku panggil nama Dia , hahaha pastu dia kata "Alolololo takut ke ? alololo " tetibe tangan dia sentuh dagu aku , ohmakkkk memang muka nak jadi macam badut dh , merah betoi muke aku , aku just senyummm jeee , alahaii dalam hati , alahai melting betoi , hahahahahah then dah nak sampai umah tuh , dia kata " Nanti kirim salam dekat mama eh " aku just senyum je :) then dia tunggu sampai aku masuk umah baru dia jalan , alahaiiiiiii aku nak keluar kete dia pun dia tengok je aku , atetetetet ^^ hahahah then aku babai Dia then dia senyum je , alahaiiiiiiii sampai je rumah terus nak berbuka , hahaha cun sangat perut aku pun da tak terasa lapar xD HA HA HA hahaahhaha malam tuh chat pulak kat facebook dalam pukul 1:35 pagi centu , alahai dia tanya seronok ke tidak tadi ? alahaiii gila tak seronok ? hahahahahahah first time aku jumpe family kawan lelaki siap masuk umah lagi tuh , Omomo hahahah okey lah sampai itu jela moment yang aku suka ^^ salam berpuasa korang ^^ And and selamat hari Raya , hahahahah padahal baru Ramadhan ke 4 nih , hahha 

                                                                                           Hee byee ^^ Assalamualaikumm 


Written by Me at 15:59 0 Melody{s}

? ?